Oficjalny blog Starterfirm
Wizualnie estetyczny, przejrzysty szablon z indywidualną kolorystyką oraz zdjęciami z profesjonalnego katalogu zdjęć, np. Fotolia, to gwarancja profesjonalnego zaprezentowania Twojej firmy w sieci.
Projekt oparty o najnowsze standardy jest w pełni responsywny: dostosowuje wygląd strony do wyświetlacza smartfona i tabletu. Biorąc pod uwagę, że w Polsce około 16 milionów internautów aktywnie korzysta z urządzeń mobilnych, niezmiernie ważnym jest, aby strona elastycznie dostosowywała się do tego typu urządzeń.
O "Mobilegeddon" (powszechna nazwa dla aktualizacji) mówiło się już od dłuższego czasu, lecz faktycznie potwierdzona została w połowie maja bieżącego roku.
Pierwsze próby wprowadzenia tej aktualizacji miały miejsce już w kwietniu, ale nie przyniosły znaczących zmian. Jednakże, te działania były wyraźnym sygnałem dla stron internetowych, które nie spełniają wymogów mobilności. Teraz, z nową aktualizacją algorytmu Google, strony nieprzystosowane do urządzeń mobilnych mogą spodziewać się obniżenia swojego rankingu w wynikach wyszukiwania.
Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy audyt SEO strony oliwka24.pl. Analizie poddanych zostało szereg elementów mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.
Postaram się wyjaśnić, dlaczego opłata za przygotowanie strony internetowej nie jest ostatnim wydatkiem z nią związanym, ile można płacić, aby nie przepłacać i na co zwrócić uwagę wybierając wykonawcę naszej strony internetowej w kontekście przyszłych płatności, aby uniknąć niemiłego zaskoczenia.
Bardzo ważne jest, aby mieć świadomość, jakie opłaty będą związane ze stroną internetową w przyszłości, już na etapie projektowania strony internetowej. Pozwoli to uniknąć przykrych niespodzianek i pomoże podjąć świadomą decyzję dotyczącą wyboru firmy, która zaprojektuje naszą stronę internetową. Dlatego zachęcam wszystkich decydujących się na stronę internetową, aby śmiało pytali wykonawcę o te kwestie.
Od czasu do czasu spotykam się z opiniami klientów typu "reklama w Internecie jest nieskuteczna", "miałem reklamę w Internecie, która nic mi nie dała". Takie generalizowanie (jak każde inne) nie jest zbyt rozsądne.
Pewnie, wydanie pieniędzy na billboard, który postawimy w środku lasu to nietrafiona inwestycja. Natomiast gdy wykupimy billboard na najbardziej ruchliwym skrzyżowaniu, jest szansa że sporo osób go zobaczy.
Nasza współpraca opierała się praktycznie na mailach. Wszystko było zawsze szczegółowo opisane. Dla mnie kontakt rewelacyjny !!! Doceniamy rzetelną pracę, doświadczenie, zwykłą ludzką uczciwość.