Pozycjonowanie strony internetowej jest naturalnym krokiem, który należy wykonać po stworzeniu strony. Jak zapewne zauważyłeś, samo opublikowanie strony w Internecie raczej nie przekłada się na dużą ilość wejść i kontaktów ze strony zainteresowanych Twoją ofertą.
Wygenerowaliśmy dla naszych klientów ponad 3 800 raportów pozycjonowania. Po podpisaniu umowy pozycjonowania, do Ciebie również będziemy wysyłali regularne raporty, abyś mógł na bieżąco monitorować nasze działania SEO.
Aby przyciągnąć wartościowy ruch na stronę, należy dać się zauważyć, tzn. aktywnie promować witrynę. Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest pozycjonowanie strony internetowej. Innym, nie mniej skutecznym i często stosowanym równolegle z pozycjonowaniem, jest prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads.
Na samo pozycjonowanie składa się tak naprawdę kilka usług.
Oto usługi, które otrzymasz w ramach pozycjonowania:
Analiza słów kluczowych
Dobór słów kluczowych, jest pierwszym etapem i kluczem do skutecznego pozycjonowania. W oparciu o analizę strony internetowej, konkurencji, liczby zapytań miesięcznych i innych parametrów, dobieramy słowa kluczowe, które najskuteczniej mogą prowadzić do konwersji, czyli zamiany odwiedzającego w klienta.
Audyt linków przychodzących
Linki przychodzące to jeden z głównych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce. Analiza profilu linków pozwala wychwycić linki nienaturalne i słabej jakości, które mogą doprowadzić do obniżenia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Monitoring parametrów linków pomaga zadbać o ich naturalny profil.
Optymalizacja strony internetowej
Często sama dobrze przygotowana optymalizacja pomaga podnieść pozycję strony na wiele słów kluczowych. Optymalizacji strony podlegają takie elementy jak treść (tekst) w tym nagłówki, tytuł strony, opisy meta description, pliki graficzne (opisy alt i kompresja), linkowanie wewnętrzne, adresy URL i wiele innych. Pozycjonowanie zaczynamy od optymalizacji, a z czasem wprowadzamy kolejne zmiany optymalizacyjne, jeżeli wymaga tego pozycjonowanie.
Pozyskiwanie odnośników (link building)
Stawiamy na wysoką jakość odnośników, dlatego stosujemy tylko ręczne i naturalne metody pozyskiwania linków. Szereg dużych zmian algorytmu Google, w tym aktualizacja Pingwin, poważnie odbiło się na pozycjach stron, do których prowadzą linki naruszające wytyczne dla webmasterów. Nie stosujemy automatycznych metod, dlatego pozycjonowane przez nas strony nie są narażone na filtry ze strony Google.
Pozycjonowanie lokalne
Optymalizujemy strony wykorzystując m.in. usługę Google Moja Firma, aby zmaksymalizować korzyści z geolokalizacji (określenie fizycznej lokalizacji użytkownika). Pozycjonowanie lokalne to nie tylko niezwykle precyzyjne wyniki wyszukiwania prezentowane użytkownikom, ale także szansa dla właścicieli małych firm, na skuteczne konkurowanie z dużymi graczami.
Monitorowanie pozycji
Badamy pozycje strony w oparciu o rozwiązanie lidera branży monitorowania wyników w wyszukiwarkach, aby zapewnić najdokładniejsze odczyty, analogiczne do wyników pochodzących z ręcznych zapytań wysłanych do wyszukiwarki. Utworzymy dla Ciebie bezpłatne konto, abyś mógł na bieżąco sprawdzać pozycje swojej strony.
Raportowanie
W ramach pozycjonowania otrzymasz na skrzynkę e-mail comiesięczny raport pozycji swojej strony. Raport zawiera pozycje strony na każdą z pozycjonowanych fraz osiągniętą w poszczególnych dniach miesiąca. Faktury za pozycjonowanie wystawiane są w oparciu o przesłany raport.