Naszym wspólnym celem jest wygenerowanie dla Ciebie jak największego zwrotu z inwestycji, jaką jest kampania Google Ads. Odpowiednio przeprowadzona kampania wielokrotnie zwraca zainwestowane środki, nie może być tylko kosztem.
Skorzystaj z naszego doświadczenia w prowadzeniu kampanii
Reklamy Google Ads naszych klientów były wyświetlone już ponad 80 milionów razy.
Za pomocą takich narzędzi jak perswazyjne teksty reklamowe, dopasowania słów kluczowych, odpowiednie grupy reklam, harmonogram wyświetlania reklam, lokalizacja, czy odpowiedni dzienny budżet, tworzymy kampanie Google Ads zoptymalizowane, mające ogromną przewagę nad kampaniami przygotowanymi w sposób nieprzemyślany.
Pomożemy Ci dotrzeć do klientów, którzy szukają Twojej firmy
Dobrze skonfigurowana i optymalizowana kampania, pozwala zminimalizować, niemal całkowicie wyeliminować koszty generowane przez przypadkowych użytkowników. Dzięki nam, Twoje reklamy będą kierowane do osób rzeczywiście zainteresowanych Twoją ofertą.
Uruchomienie i przeprowadzenie skutecznej kampanii Google Ads jest dość złożonym procesem, na który składają się takie elementy jak:
Dobór słów kluczowych
Poprzez selekcję, użycie odpowiednich typów dopasowań oraz wykorzystanie słów wykluczających pomagamy wyświetlać reklamy na wyższych pozycjach i niższym kosztem oraz docierać do najbardziej obiecujących potencjalnych klientów. Właściwe wykorzystanie słów kluczowych pozwala też zapobiegać pokazywaniu reklam dla nieadekwatnych zapytań wpisywanych w wyszukiwarce.
Przygotowanie reklam
Przygotowujemy klika wersji reklam, dzięki czemu możemy sprawdzić, która najskuteczniej oddziałuje na klientów. Piszemy reklamy w taki sposób, aby osiągnąć możliwie najwyższą adekwatność i CTR (współczynnik klikalności). Wpływa to pozytywnie na pozycję reklam, dzięki czemu możemy osiągnąć lepsze wyniki i wyeliminować zgadywanie w procesie optymalizacji reklam.
Optymalizacja strony wejściowej (landingowej)
Nawet najlepszy tekst reklamowy Google Ads nie przełoży się na wysoką sprzedaż, jeżeli nie będzie kierował na odpowiednio przygotowaną stronę landingową. Zadbamy o atrakcyjny dobór stron docelowych, aby osiągnąć wysoki wynik jakościowy strony docelowej i zapewnić wygodną drogę do konwersji.
Monitorowanie i optymalizacja kampanii
Przed zakończeniem kampanii, bezpłatnie przygotujemy i prześlemy do Ciebie raporty podsumowujące, na podstawie których zarekomendujemy budżet niezbędny do kontynuowania kampanii. Dzięki dostępowi do konta Google Ads będziesz mógł również samodzielnie przejrzeć raporty obejmujące dowolną kombinację wszystkich parametrów reklamy.
Raportowanie
Otrzymują Państwo dostęp do konta Google Ads. Dzięki temu możliwe jest śledzenie kampanii, w tym ilości kliknięć oraz budżetu. Na życzenie możemy również przygotować raporty tygodniowe, miesięczne oraz obejmujące cały okres kampanii.