Audyt SEO pomaga odpowiedzieć na pytanie, jak strona widziana jest w oczach Google. W przypadku elementów wymagających optymalizacji, podaje gotowe rozwiązania, jakie działania należy podjąć, aby poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
Audyt rozszerzony analizuje stronę główną witryny oraz kluczowe podstrony. Analizowanych jest ponad 100 czynników, branych pod uwagę w ustaleniu pozycji strony w wynikach.
Podczas przeprowadzania audytu pod uwagę brane są m.in. :
Audyt uproszczony pozwala ocenić stronę główną witryny, pod względem stosowania najlepszych praktyk SEO. Poddaje analizie 15 kluczowych czynników optymalizacji, w tym:
Polecam współpracę z agencją Starterfirm - kompleksowa obsługa w zakresie hostingu, domen oraz administracji stroną. Wzorowy kontakt z pracownikami firmy, rzeczowe i fachowe odpowiedzi, problemy rozwiązywane na bieżąco.