Ułatwienia dostępu
Oficjalny blog Starterfirm
O tym, że telefon stał się nieodzownym elementem codziennego funkcjonowania, nie trzeba nikogo przekonywać. Miliony użytkowników posługuje się urządzeniami mobilnymi z zaskakującą częstotliwością.
Na takie tendencjie Google odpowiedział już w kwietniu ubiegłego roku zapowiadając, że witryny nieprzystosowane do mobilnych urządzeń spadną w wynikach wyszukiwania. Wprowadzone wtedy założenia, dziś nabierają tempa. Google przypomina o konieczności dostosowania stron i zapowiada odpowiednie zmiany algorytmu.
Miło nam poinformować, iż zakończyliśmy prace nad projektem strony internetowej hurtowni spożywczej z Krakowa. Zapraszamy do zapoznania się z efektem naszej pracy.

Dodatkowe zdjęcia tej realizacji a także naszych poprzednich projektów, znajdują się na stronie portfolio stron internetowych. Każda realizacja wzbogacona jest o wizualizację strony na różńych urządzeniach, w tym smartfonach i tabletach.
Jak wiemy, reklamy pop-up bywają bardzo uciążliwe i irytujące, szczególnie na małych rozdzielczościach. Urządzenia mobilne ograniczają precyzję ruchu, zamknięcie wyskakującego okienka jest problematyczne dla użytkownika, który zirytowany nachalnym komunikatem najczęściej rezygnuje z dalszego przeglądania witryny.

Obecnie to, z jaką częstotliwością przeglądamy oferty stron na ekranach telefonów czy tabletów przekłada się na realne zyski, komfort mobilnych użytkowników staje się więc priorytetem dla większości firm technologicznych.
Wizualnie estetyczny, przejrzysty szablon z indywidualną kolorystyką oraz zdjęciami z profesjonalnego katalogu zdjęć, np. Fotolia, to gwarancja profesjonalnego zaprezentowania Twojej firmy w sieci.

Projekt oparty o najnowsze standardy jest w pełni responsywny: dostosowuje wygląd strony do wyświetlacza smartfona i tabletu. Biorąc pod uwagę, że w Polsce około 16 milionów internautów aktywnie korzysta z urządzeń mobilnych, niezmiernie ważnym jest, aby strona elastycznie dostosowywała się do tego typu urządzeń.
O "Mobilegeddon" (powszechna nazwa dla aktualizacji) mówiło się już od dłuższego czasu, lecz faktycznie potwierdzona została w połowie maja bieżącego roku.

Pierwsze próby wprowadzenia tej aktualizacji miały miejsce już w kwietniu, ale nie przyniosły znaczących zmian. Jednakże, te działania były wyraźnym sygnałem dla stron internetowych, które nie spełniają wymogów mobilności. Teraz, z nową aktualizacją algorytmu Google, strony nieprzystosowane do urządzeń mobilnych mogą spodziewać się obniżenia swojego rankingu w wynikach wyszukiwania.
Bardzo pozytywnym aspektem współpracy jest dobre zrozumienie naszych potrzeb i ich odzwierciedlenie czy to w projekcie strony czy też kampaniach reklamowych.