Oficjalny blog Starterfirm
Jak wiemy, reklamy pop-up bywają bardzo uciążliwe i irytujące, szczególnie na małych rozdzielczościach. Urządzenia mobilne ograniczają precyzję ruchu, zamknięcie wyskakującego okienka jest problematyczne dla użytkownika, który zirytowany nachalnym komunikatem najczęściej rezygnuje z dalszego przeglądania witryny.
Obecnie to, z jaką częstotliwością przeglądamy oferty stron na ekranach telefonów czy tabletów przekłada się na realne zyski, komfort mobilnych użytkowników staje się więc priorytetem dla większości firm technologicznych.
Wizualnie estetyczny, przejrzysty szablon z indywidualną kolorystyką oraz zdjęciami z profesjonalnego katalogu zdjęć, np. Fotolia, to gwarancja profesjonalnego zaprezentowania Twojej firmy w sieci.
Projekt oparty o najnowsze standardy jest w pełni responsywny: dostosowuje wygląd strony do wyświetlacza smartfona i tabletu. Biorąc pod uwagę, że w Polsce około 16 milionów internautów aktywnie korzysta z urządzeń mobilnych, niezmiernie ważnym jest, aby strona elastycznie dostosowywała się do tego typu urządzeń.
O "Mobilegeddon" (powszechna nazwa dla aktualizacji) mówiło się już od dłuższego czasu, lecz faktycznie potwierdzona została w połowie maja bieżącego roku.
Pierwsze próby wprowadzenia tej aktualizacji miały miejsce już w kwietniu, ale nie przyniosły znaczących zmian. Jednakże, te działania były wyraźnym sygnałem dla stron internetowych, które nie spełniają wymogów mobilności. Teraz, z nową aktualizacją algorytmu Google, strony nieprzystosowane do urządzeń mobilnych mogą spodziewać się obniżenia swojego rankingu w wynikach wyszukiwania.
Na naszą stronę powróciła opcja zamówienia darmowej E-wizytówki w wersji "Starter". Taka forma reklamy zawiera najważniejsze informacje o firmie:
Wypełnione i zweryfikowane dane pojawią się w katalogi w ciągu 7 dni.
Na stronie: www.starterfirm.pl/darmowa-reklama-firmy znajduje się formularz zgłoszeniowy i pełny regulamin.
Miło nam poinformować, że zakończyliśmy prace nad projektem strony internetowej firmy kamieniarskiej ze Szczecina.
Bardzo pozytywnym aspektem współpracy jest dobre zrozumienie naszych potrzeb i ich odzwierciedlenie czy to w projekcie strony czy też kampaniach reklamowych.