Oficjalny blog Starterfirm
Miło nam poinformować, że zakończyliśmy prace nad projektem strony suknieslubneopole.pl
Postaram się wyjaśnić, dlaczego opłata za przygotowanie strony internetowej nie jest ostatnim wydatkiem z nią związanym, ile można płacić, aby nie przepłacać i na co zwrócić uwagę wybierając wykonawcę naszej strony internetowej w kontekście przyszłych płatności, aby uniknąć niemiłego zaskoczenia.
Bardzo ważne jest, aby mieć świadomość, jakie opłaty będą związane ze stroną internetową w przyszłości, już na etapie projektowania strony internetowej. Pozwoli to uniknąć przykrych niespodzianek i pomoże podjąć świadomą decyzję dotyczącą wyboru firmy, która zaprojektuje naszą stronę internetową. Dlatego zachęcam wszystkich decydujących się na stronę internetową, aby śmiało pytali wykonawcę o te kwestie.
Od czasu do czasu spotykam się z opiniami klientów typu "reklama w Internecie jest nieskuteczna", "miałem reklamę w Internecie, która nic mi nie dała". Takie generalizowanie (jak każde inne) nie jest zbyt rozsądne.
Pewnie, wydanie pieniędzy na billboard, który postawimy w środku lasu to nietrafiona inwestycja. Natomiast gdy wykupimy billboard na najbardziej ruchliwym skrzyżowaniu, jest szansa że sporo osób go zobaczy.
Wymyślenie nazwy firmy nie jest zadaniem prostym. Biorąc pod uwagę, że dodatkowo musimy pamiętać, o tym aby dobrać nazwę taką, aby podobnie brzmiąca domena była wolna, sprawa dodatkowo się komplikuje. Na szczęście jest kilka sposobów, aby ułatwić sobie to zadanie.
Najlepiej, żeby nazwa domeny odpowiadała nazwie firmy, to chyba oczywiste. Klienci znając nazwę firmy odruchowo będą wpisywać w przeglądarce nazwa-firmy.pl w poszukiwaniu naszej strony. Jeżeli taka strona nie istnieje, lub co gorsza należy do konkurencji, nie jest to najlepsza dla nas sytuacja. A więc trzeba pomyśleć o tym już na samym początku.
Zdjęcie: articular, fotolia.com
Marka to pudełko, do którego klienci wrzucają etykiety - wszelkie cechy kojarzące się z firmą. Dobrze jest zostawić trochę miejsca na wyobraźnię i nie wymyślać nazw, które z góry będą sugerować, jaka jest nasza firma oraz takich, przez które ciężko będzie później rozszerzyć zakres świadczonych usług. Można wymyślić nowe słowo (na pewno łatwiej będzie nam znaleźć wolną domenę), ale trzeba pamiętać, aby nazwa była łatwa do wymówienia, zapisania i zapamiętania.
Jak wspomniałem w artykule "ABC stron internetowych" do poprawnego funkcjonowania strony internetowej potrzebne są trzy elementy:
Dzisiaj skupię się na tym jakie opłaty są związane z powyższymi elementami stron internetowych
Niektóre płatności są jednorazowe, jednak jest grupa opłat cyklicznych, które będą przypominać o sobie co roku. Na szczęście nie są to wysokie kwoty
Dotychczasowa współpraca w pełni pozwala na rekomendację Starterfirm, jako partnera, który w rzetelny sposób traktuje swoje zobowiązania wobec klienta. Terminowo zrealizowany, przejrzysty i intuicyjny projekt strony atrakcyjnie prezentuje naszą ofertę.