Starterfirm

Jesteśmy agencją interaktywną, działającą od 2012 roku. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu lokalnym w wyszukiwarce Google oraz projektowaniu stron internetowych.

W naszej ofercie znajdziesz również takie usługi jak Google AdWords, identyfikacja wizualna (w tym projekty logo), marketing szeptany, audyty SEO, tworzenie profesjonalnych profili w mediach społecznościowych (w tym FacebookGoogle+) i wiele innych.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia w jakiejkolwiek sprawie związanej z obecnością firmy w Internecie - mamy dobrą wiadomość - prawdopodobnie jesteśmy w stanie pomóc.

Nie ma czasu do stracenia, zapraszamy do kontaktu.

Oficjalny blog Starterfirm

Adres URL
Sposób adresowania, stosowany m.in. w Internecie, najczęściej wykorzystywany, jako adres www strony internetowej. Przykładowy adres URL: http://www.starterfirm.pl/
AdWords
Platforma reklamowa firmy Google, pozwalająca na promowanie strony internetowej m.in. w wynikach wyszukiwarki Google, obok wyników organicznych.
Algorytm
Sposób na rozwiązanie jakiegoś zagadnienia lub problemu, zapisany w przypadku komputerów za pomocą kodu w wybranym języku programowania.
Ban, zbanowanie
Usunięcie strony z indeksu wyszukiwarki.
CSS, kaskadowe arkusze stylów
Zapis reguł zrozumiałych dla przeglądarki internetowej, odpowiedzialnych za prezentację treści na stronie. Określa m.in. takie parametry jak rozmiar, krój, czy  kolor czcionki, kolor lub obraz tła, szerokość lub wysokość poszczególnych elementów i wiele innych.
Filtr
Ukaranie strony za stosowanie technik pozycjonujących (niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarki), przez obniżenie jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tools)
Narzędzia dla webmasterów udostępniane bezpłatnie przez firmę Google, dzięki którym można podejrzeć i skonfigurować wiele istotnych z punktu widzenia SEO parametrów dotyczących pozycjonowanej strony.
HTML
Język wykorzystywany do tworzenia stron internetowych.
Keyword stuffing
Z angielskiego napychanie słowami kluczowymi, czyli niezgodna z wytycznymi wyszukiwarki Google technika polegająca na nadmiernym wykorzystywaniu powtórzeń słowa kluczowego, celem podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania na daną frazę.
Link
Inaczej odnośnik, hiperłącze. Element strony internetowej ułatwiający nawigację, pozwalający na przejście z jednej strony internetowej na inną za pomocą samego kliknięcia w obiekt tekstowy lub graficzny (bez potrzeby wpisywania adresu strony w przeglądarce internetowej).
PPC
Z angielskiego Pay Per Click, czyli forma płatności, w której opłata pobierana jest po kliknięciu w reklamę (a nie za jej wyświetlenie). Jest to jedna z metod rozliczania w systemie AdWords.
SEO
Z angielskiego Search Engine Optimization oznacza dosłownie optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to ogół działań prowadzących do poprawienia widoczności strony internetowej w wynikach organicznych.
Tekst zakotwiczenia
Po angielsku anchor text, treść odnośnika tekstowego, którego kliknięcie powoduje przejście na stronę docelową.
Wyniki organiczne
Naturalne wyniki prezentowane przez wyszukiwarkę, nieobejmujące wyników płatnych np. z programu AdWords w przypadku wyszukiwarki Google.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Kliknij, aby zmienić kod

Poznaj opinie naszych klientów

Opinia klientki

Bardzo pozytywnym aspektem współpracy jest dobre zrozumienie naszych potrzeb i ich odzwierciedlenie czy to w projekcie strony czy też kampaniach reklamowych.

- Izabela Krupa
Housekrup

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczek).