Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy audyt SEO strony oliwka24.pl. Analizie poddanych zostało szereg elementów mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.
Pod lupę wzięte zostały między innymi takie elementy, jak:
- słowa kluczowe
- poprawność kodu HTML strony
- tytuły stron (elementy <title>)
- opisy stron (elementy meta description)
- znaczniki HTML
- optymalizacja treści
- domena i adresy URL
- linkowanie wewnętrzne
- linki wychodzące
- mapa strony
- użyteczność strony
Łącznie zbadanych została ponad setka elementów. Pomimo, że sporo elementów wymagało poprawienia, sklep Oliwka24 okazał się dość dobrze zoptymalizowany, w porównaniu do innych badanych przez nas stron internetowych.
Po kilku miesięcy od wdrożenia audytu i zoptymalizowaniu podstron produktowych i kategorii produktów, obserwujemy stale zwiększający się ruch na stronie, pochodzący z naturalnych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google.
Jednym z efektów wdrożenia audytu jest zwiększenie ruchu organicznego o 536% oraz 547% wzrost nowych użytkowników odwiedzających stronę.
Zwiększona liczba użytkowników przełożyła się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży - miesięczna sprzedaż wzrosła aż o 570%.
Jeżeli również chcesz zwiększyć ruch i sprzedaż na swojej stronie internetowej, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą audytów SEO oraz zachęcamy do kontaktu.